اس ام اس دل شكسته - اس ام اس جدايي
نوشته شده توسط : حسين

 

تو آنجا... من اينجا... نيمکتهاي دنيا را بد چيده اند...

______________________________________________________


شب که مي شود
نبودن هايت را زير بالشم مي گذارم
و شجاعت خود را زير سوال مي برم ...
دوام مي آورم تا فردا ؟؟؟

______________________________________________________


تقويم من پر از ديروز و فرداست
افسوس که امروزي ندارم!

______________________________________________________


امشب به ياد تک تک شبها دلم گرفت!
در اضطراب کهنه ي غمها دلم گرفت!
انگار بغض تازه اي از نو شکسته شد!
در التهاب خيس ورق ها دلم گرفت!

______________________________________________________


اينقدر خودم و براش کوچيک کردم که فکر نکنه ازش بزرگترم!
افسوس که منو به خاطر کوچيکيم تنها گذاشت!

_____________________________________________________


يك روز عشقت را دزديدم
و براي اينكه جاي مطمئني داشته باشد
آن را در قلبم پنهان كردم .
غافل از اينكه روزي براي پس گرفتن آن
قلبم را خواهي شكست.

______________________________________________________


عشق آخر تيشه زد بر ريشه ام
تيشه زد بر ريشه ي انديشه ام
عشق اگر اينست مرتد مي شوم
خوب اگر اينست من بد مي شوم

______________________________________________________


هيچ کس نميتونه به دلش ياد بده که نشکنه ، ولي من حداقل ميتونم بهش ياد بدم که وقتي شکست با لبه هاي تيزش دست اوني که شکسته رو نبره ...

______________________________________________________


تو كسي كه خنده اش طعم زمستان ميدهد
من ، همان كه ابتدايش بوي پايان ميدهد
خوب ميدانم كه يك شب ، يك شب بي انتها
عشق روي دستهاي بي كسم جان ميدهد

______________________________________________________


هميشه حرف از رفتن هاست، کاش کسي با آمدنش غافلگيرمان کند...

______________________________________________________


عشق رازي است مقدس. براي کساني که عاشقند،عشق براي هميشه بي کلام مي ماند؛اما براي کساني که عشق نمي ورزند،عشق شوخيِ بي رحمانه اي بيش نيست



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس دل شكسته - اس ام اس جدايي , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس دل شكسته - اس ام اس جدايي ,
:: بازدید از این مطلب : 596

|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: